Klachtenprocedure

Datum: februari 2025

Klachtenregeling  

We willen een klantgerichte organisatie zijn. We willen graag dat het contact naar  tevredenheid verloopt. Vindt u dat wij tekort zijn geschoten, dan willen we ons graag  inspannen om het op te lossen.  

Vaak is een telefoontje al voldoende om problemen uit de wereld te helpen.    

Bij het afhandelen van klachten willen wij zorgvuldig en vanuit de menselijke maat op klachten  reageren. Daarom hebben we de volgende regeling. 

U heeft een klacht. 

Stuur uw klacht dan per e-mail of bel ons.  

Per email naar: [email protected]  

Per telefoon: 06834384731 

Wij sturen binnen 3 werkdagen een ontvangstbevestiging. Uw klacht wordt zo spoedig  mogelijk door Ander Hout in behandeling genomen en binnen maximaal 15 werkdagen wordt er inhoudelijk op uw klacht gereageerd. 

Is uw klacht naar tevredenheid afgehandeld? 

Dan horen wij dit graag van u.    

Is uw klacht niet naar tevredenheid afgehandeld? 

Dan horen wij dit graag van u om samen verder te zoeken naar een oplossing.  Blijft u het oneens? Dan kunt u overwegen een klacht in te dienen bij onze onafhankelijke vertrouwenspersoon. 

Klacht bij onafhankelijk vertrouwenspersoon 

Als uw klacht niet naar tevredenheid is afgehandeld, dan kunt u contact opnemen met onze  onafhankelijke vertrouwenspersoon, Gijs Houdijk. U kunt hem een e-mail sturen naar  [email protected]  

U kunt hiervoor het hieronder geplaatste klachtenformulier gebruiken.  

Binnen 3 weken na afhandeling van de klacht door Ander Hout kunt u uw klacht voorleggen aan  onze onafhankelijke vertrouwenspersoon.  

Binnen maximaal 4 weken wordt uw klacht afgehandeld.  

Het oordeel van de vertrouwenspersoon is bindend voor beide partijen.  De klacht en de afhandeling wordt door de vertrouwenspersoon geregistreerd en bewaard  voor de wettelijke termijn van 2 jaar.  

Klachtenformulier

Dit formulier zenden we aan de vertrouwenspersoon.  

t.a.v. Gijs Houdijk, e-mail [email protected]  

Gelieve de volgende vragen te beantwoorden of aankruisen wat van toepassing is:

Formulier voor het melden van klachten bij Ander Hout

1. Bent u:(Vereist)
2. Uw gegevens(Vereist)
Adres(Vereist)
4. Op welke datum is de klacht onstaan?(Vereist)